![](img/ug_biale-blota/poziom_02.gif)
![](img/ug_biale-blota/poziom_03.gif)
Budowa utwardzenia gruntu na dz. 181/5 w Białych Błotach
Znak sprawy:I.271.90.2018.ZP1
Białe Błota, dnia 10.10.2018 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający: Gmina Białe Błota, 86-005 Białe Błota, ul. Szubińska 7 zaprasza do złożenia oferty na: „Budowa utwardzenia gruntu na dz. 181/5 w Białych Błotach”
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest robota budowlana polegająca na przebudowie drogi gminnej na dz. Nr 181/5 w miejscowości Białe Błota.
3. Warunki techniczne przedmiotu zamówienia opisane zostały w zał. nr 1 do niniejszego zapytania.
4. Warunki stawiane Wykonawcom znajdują się w zał. nr 4 do niniejszego zapytania,
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,
6. Kryterium oceny ofert: 100 % cena.
7. Termin realizacji zamówienia: 14.12.2018 r.
8. Miejsce i termin złożenia oferty: 17.10.2018r. godz. 9:00 Sekretariat Urzędu Gminy Białe Błota
9. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Katarzyna Robotnikowska +48 52 323 90 62.
10. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie na adres: Gmina Białe Błota, ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota, w pokoju nr 22, oznaczonej nazwą i adresem Wykonawcy oraz nazwą zamówienia: „Budowa utwardzenia gruntu na dz. 181/5 w Białych Błotach”.
11. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy. O wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający informuje wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty. Wybrany wykonawca po otrzymaniu zawiadomienia o wyborze oferty zobowiązany jest stawić się w siedzibie Zamawiającego celem podpisania umowy. Podpisanie umowy nastąpi w ciągu 5 dni od dnia wyboru oferty. Czas ten Wykonawca przeznacza na uregulowanie formalności związanych z zawarciem umowy. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać tę spośród pozostałych ofert, która uzyskała najwyższą liczbę punktów.
Załączniki:
1) DP i SST, DP i SST
2) Formularz ofertowy formularz ofertowy (89kB)
![word](img/ikony/word.png)
3) Projekt umowy wzór Umowy (204kB)
![word](img/ikony/word.png)
4) Wymagania ogólne (w tym Opis techniczny do projektu), wymagania ogólne (414kB)
![zip](img/ikony/zip.png)
5) Kosztorys ofertowy
kosztorys ofertowy (39kB)
![excel](img/ikony/excel.png)
Pełna treść zapytania ofertowego -
zapytanie ofertowe (355kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
informacja z otwarcia ofert z dn. 17.10.2018 (224kB)
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
zawiadomienie o unieważnieniu postępowania (261kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
metryczka
Wytworzył: Katarzyna Robotnikowska (10 października 2018)
Opublikował: Katarzyna Robotnikowska (10 października 2018, 10:57:24)
Ostatnia zmiana: Katarzyna Robotnikowska (17 października 2018, 12:49:00)
Zmieniono: zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 669