Dotyczy sprawy ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji elektroenergetycznej w rejonie ul. Akacjowej w Lipnikach – wymiana autotransformatora (postanowienia uzgadniające)

Obwieszczenie o wydanych postanowieniach 
w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego

sygnatura: GPR.6733.85.2014.2   

         Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r. poz. 647 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267 ze zm.),

Wójt Gminy Białe Błota zawiadamia o wydanych postanowieniach uzgadniających projekt decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, dla inwestycji polegającej na przebudowie (modernizacji) stacji 220/110 kV Bydgoszcz-Zachód, w tym wymianie autotransformatora 220/110 kV oraz budowie wodnej instalacji gaśniczej na terenie działek o nr. ewid. 284/27, 353, 262/2, 262/3, 266/2, 266/4, obręb ewidencyjny Murowaniec, gmina Białe Błota (w rejonie ul. Akacjowej w Lipnikach), w sprawie prowadzonej na wniosek Polskich Sieci Elektroenergetycznych Spółki Akcyjnej, reprezentowanej przez pełnomocnika Pana Lucjana Jaśkiewicza,
Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego, w zakresie zgodności z zadaniami samorządu województwa  - postanowienie nr 6/CP/2015 z dnia 06 lutego 2015r., znak: ZKPPT.7637.16.2015, 
Wojewody Kujawsko-Pomorskiego,  w zakresie zadań samorządowych służących realizacji inwestycji celu publicznego – postanowienie z dnia 05 lutego 2014r. znak: WIR.II.745.2.8.2015, 
Starosty Bydgoskiego w zakresie zadań samorządowych służących realizacji inwestycji celu publicznego – postanowienie z dnia 05 lutego 2015r., znak: WB.673.7.2015.
         
        W związku z powyższym, strony postępowania mogą zapoznać się z wyżej wymienionymi postanowieniami i uzyskać wyjaśnienia oraz wypowiedzieć się w zakresie zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w Referacie Gospodarki Przestrzennej Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 57 - wejście do budynku Urzędu od ulicy Guliwera), w dniach pracy Referatu lub przesyłając na adres Urzędu (ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota), w terminie 14 dni od daty opublikowania niniejszego obwieszczenia. Po tym terminie decyzja zostanie wydana w oparciu o posiadane materiały i dowody

metryczka


Wytworzył: Maciej Pastwa (12 lutego 2015)
Opublikował: Maciej Pastwa (12 lutego 2015, 15:36:16)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 821