Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2009 |
zamówienie na: |
Adaptacja typowego projektu Moje boisko Orlik 2012 zagospodarowanie terenu boiska przy Zespole Szkół im Jana Pawła II w Łochowie |
zamawiający: | Wójt Gminy Biale Błota |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | |
wartość: | poniżej 14000 Euro |
termin składania ofert: | 13 stycznia 2009 10:00 |
wynik postępowania: | przetarg rozstrzygnięty |
Białe Błota, 2009-01-16
ZP 341- 02/09
OGŁOSZENIE WYNIKU PRZETARGU
Zgodnie z art. 92 Ustawy prawo zamówień publicznych informuję, że w wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego którego wartość nie przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 EURO na „Adaptacja typowego projektu Moje boisko Orlik 2012 zagospodarowanie terenu boiska przy Zespole Szkół im Jana Pawła II w Łochowie
na wykonawcę robót została wybrana oferta nr 07 złożona przez Regionalne Biuro Budowy I Modernizacji Obiektów Sportowych 85-021 Bydgoszcz ul Gdańska 27 . z ceną brutto 17 690, zł. Treść oferty spełnia wymogi określone w SIWZ, zawiera najniższą cenę i uzyskała 100 punktów według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert przedstawia się następująco:
oferta nr 01 złożona przez WRI-Projekt Wrotny Igor ul. Lawendowa 5 06-400 Człuchów z ceną brutto 56 120,00 zł i uzyskała 32,69 punktów według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%.
oferta nr 02 Biuro Inżynierskie Anna Gontarz Bagińska Nowy Świat ul. Nad Jeziorem 13 80-299 Gdańsk z cenną brutto 33 794,00 zł i uzyskała 52,35 punktów według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%.
oferta nr 03 SG Sport Grupa Sp. z o.o. ul. J. Szymańskiego15 04-256 Warszawa z ceną brutto 34 160,00 zł i uzyskała 51,79 punktów według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%.
oferta nr 04 Biuro Projektów Budownictwa Ogólnego w. Lamprecht ul. A. Warskiego 37/5 66-400 Gorzów Wlkp. z ceną brutto 40 000 zł i uzyskała 44,23 punktów według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%.
oferta nr 05 Projektowanie i Obsługa Inwestycji 80-257 Gdańsk ul. Trawki 17/1 c z ceną brutto 34 160 zł i uzyskała 51,79 punktów według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%.
oferta nr 06 PPHU „ARO” inż. Józef Ryszard Chryniewiecki 77-300 Człuchów z ceną brutto 51 240 zł i uzyskała 34,52 punktów według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%.
oferta nr 08 Pracownia Projektowa A-Z Andrzej Zawistowski 64-965 Okonek ul. Zdobywców Wału Pomorskiego 41 z ceną brutto 36 500,00 zł i uzyskała 48,47 punktów według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%.
oferta nr 9 Biuro Projektów „BUDOPROJEKT” s.c. 61-816 Poznań ul. Ratajczaka 33 z ceną brutto 28 670,00. i uzyskała 61,70 punktów według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%.
Krzysztof Jankowski
Zastępca Wójta
Gminy Białe Błota
Adaptacja typowego projektu Moje boisko Orlik 2012 zagospodarowanie terenu boiska przy Zespole Szkół im Jana Pawła II w Łochowie
Numer ogłoszenia: 3141-2009; data zamieszczenia 5.01.2009 rok
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Białe Błota ul. Szubińska 7 86-005 Białe Błota tel. 052 323-90-90 fax. 052 323-90-80 www.bip.bialeblota.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja typowego projektu Moje boisko Orlik 2012 zagospodarowanie boiska przy Zespole Szkół im Jana Pawła II w Łochowie
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji technicznej na zagospodarowanie boiska przy Zespole Szkół w Łochowie Gmina Białe Błota, działki o . nr 265, 266/1, 266/2 Istniejące boisko ma nawierzchnię trawiastą. W ramach opracowania należy zaadaptować typowy projekt Moje boisko - Orlik 2012 do istniejących warunków terenowych, wykonać badania geotechniczne gruntu niezbędne do określenia sposobu odprowadzenia wód deszczowych z boisk, opracować zagospodarowanie pozostałej części działki m.in. miejsca parkingowe, ciągi piesze i zieleń urządzona oraz zaprojektować przyłącza: wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, elektryczne i kanalizacji deszczowej. Miejsca parkingowe i ciągi komunikacyjne o nawierzchni z kostki betonowej. Może również wystąpić konieczność przebudowania kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci telekomunikacyjnej. Wykonawca najpierw przedłoży dla Zamawiającego koncepcję zagospodarowania w terminie 15 dni od daty podpisania umowy a po jej akceptacji przez Zamawiającego opracuje dokumentację techniczną.
Typowy projekt programu Moje boisko - Orlik 2012 oraz STWiOR znajdują się na stronie internetowej www.orlik2012.pl jak i w załączniku projekt orlik 2012. Projekt typowy oraz pozostałe dokumenty dotyczące projektu Wykonawca pobierze ze strony internetowej www.orlik2012.pl .
Przedmiar robót, kosztorys inwestorski, dla celów przetargowych należy sporządzić dla programu Moje boisko - Orlik 2012 oraz oddzielnie na pozostałe elementy zagospodarowania boiska i przyłącza.
W skład opracowania wchodzą:
a) plan zagospodarowania terenu obejmujący wszystkie niezbędne media dla funkcjonowania obiektu 4 egz. ,
b) projekt budowlany wykonawczy w tym projekt adaptowany 4 egz. ,
c) projekty budowlane przyłączy 4 egz. ,
d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w tym specyfikacje dotyczące projektu adaptowanego 1 egz.,
e) przedmiar robót 1 egz.
f) kosztorys inwestorski 1 egz.,
Pozycje od a do e należy również złożyć w formie elektronicznej na nośniku CD lub DVD w formie zapisu pdf do publikacji i rozpowszechniania zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz realizacji zadań własnych.
Dokumentacja projektowa winna być opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności :
- zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. Nr 156 z 2006r. poz.1118 z późn. zm.),
- zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 120 poz. 1133 z 2003r.),
zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 75 poz. 690 z 2002r. z póź. zm.)
Zamawiający jest w trakcie uzyskiwania decyzji o warunkach zabudowy.
Uzyskanie map do celów projektowych leży po stronie Wykonawcy.
Wykonawca w ramach opracowywanej dokumentacji projektowej wykona wszelkie dokumenty wymagane przez obowiązujące prawo, a niezbędne do prawidłowej realizacji inwestycji.
Wykonawca złoży wszystkie wymagane uzgodnienia oraz uzyska decyzje pozwolenia na budowę.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.22.00.00-6 Usługi projektowania architektonicznego
71.32.22.20-2 Usługi projektowania rurociągów
71.32.23.10-9 Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71.32.00.00-8 Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 132.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) nie podlegają wykluczeniu na postawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy
b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy.
c) złożą ważną ofertę, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji
d) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi
niezbędnymi do realizacji zamówienia,
e) posiadają uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, m.in. w branży architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej.
f) zrealizują zamówienie w ustalonym terminie (Rozdział III pkt. 4 SIWZ),
g) przedstawią załączniki, oświadczenia i dokumenty zgodnie z Rozdziałem III pkt. 3.1.
niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
h) udzielą 30 dniowego terminu płatności,
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych w Rozdziale III pkt. 3.1. SIWZ, które są potwierdzeniem wymaganych kryteriów od Wykonawców postawionych w Rozdziale III pkt. 2.1. SIWZ. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na formularzu DRUK ZP - 17 na zasadzie spełnia - nie spełnia, czyli zero jedynkowo. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne o czym Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego wykonawcy, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy, który został wykluczony z postępowania, uznaje się za odrzuconą.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1)
b)oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2).
c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert)
d) oświadczenie o zobowiązaniu do realizacji zamówienia w terminie określonym w Rozdziale III pkt. 4 niniejszej SIWZ,
e) oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o akceptacji terminu związania ofertą.
f) oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o udzieleniu 30 dniowego terminu płatności.
g) oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o zobowiązaniu się Wykonawcy do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 3),
h) uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia m.in. w branży architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej.
i) zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego architektów , inżynierów budownictwa aktualne na dzień składania ofert,
j) oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1), że prace objęte niniejszym zamówieniem wykonamy we własnym zakresie, w przypadku uczestnictwa podwykonawców informacja o ich udziale (załącznik nr 4)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialeblota.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Białe Błota ul. Szubińska 7 86-005 Białe Błota
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Białe Błota ul. Szubińska 7 86-005 Białe Błota Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Krzysztof Jankowski Zastępca Wójta Gminy
Białe Błota
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (141kB)
SIWZ poprawiona (141kB)
mapka1 (1806kB)
mapka2 (4725kB)
odpowiedz na pytania (35kB)
metryczka
Opublikował: Maciej Golz (5 stycznia 2009, 15:47:05)
Ostatnia zmiana: Maciej Golz (16 stycznia 2009, 12:31:50)
Zmieniono: dodanie ogłoszenia
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1784