zamówienie na:

Opracowanie dokumentacji projektowej jezdni ulicy Żubrowej w Trzcińcu

zamawiający: Wójt Gminy Białe Błota
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: powyżej 14000
termin składania ofert: 23 stycznia 2009  10:00
wynik postępowania: Białe Błota 2009.01.27 ZP 341-05/09 OGŁOSZENIE WYNIKU PRZETARGU Zgodnie z art. 92 Ustawy prawo zamówień publicznych informuję, że w wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 EURO z dnia 23 stycznia 2009 roku na „Opracowanie dokumentacji projektowej jezdni ulicy Żubrowej w Trzcińcu” na wykonawcę została wybrana Oferta nr 04 złożona przez Firmę LOCTOR inż. Janusz Jurkiewicz z siedzibą 86-014 Sicienko ul. Owocowa 2 z ceną netto 20 000,00zł. , brutto 24 400,00 zł. Oferta spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ, zawiera najniższą cenę i uzyskała 100 punktów, według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%. Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert przedstawia się następująco: Oferta nr 01 złożona przez Clothos Spółka z o.o. z siedzibą 02-349 Warszawa ul. Baśniowa 3 z ceną netto 102 777,78 zł. , brutto 125 388,89 zł. Oferta spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ i uzyskała 19,46 punktów, według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%. Oferta nr 02 złożona przez Zakład Usług Technicznych „ PROBUDIN” Spółka z o.o. z siedzibą 85-039 Bydgoszcz ul. Hetmańska 28 z ceną netto 35 000,00 zł. , brutto 42 700,00 zł. Oferta spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ i uzyskała 57,14 punktów, według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%. Oferta nr 03 złożona przez VERTIKAL Błażej Binienda z siedzibą 05-090 Falenty Nowe ul. Droga Hrabska 8d z ceną netto 24 000,00 zł. , brutto 29 280 zł. Oferta spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ i uzyskała 83,33 punktów, według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%. Oferta nr 04 złożona przez Firmę LOCTOR inż. Janusz Jurkiewicz z siedzibą 86-014 Sicienko ul. Owocowa 2 z ceną netto 20 000,00 zł. , brutto 24 400,00 zł. Oferta spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ i uzyskała 100 punktów, według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%. Wywieszona na tablicy ogłoszeń 28-01-09 Zastępca Wójta Krzysztof Jankowski  





ZP 341-05/09
                                     O G Ł O S Z E N I E
Gmina  Białe Błota z siedzibą Urząd Gminy 86-005 Białe Błota ul. Szubińska 7, województwo Kujawsko-Pomorskie, tel.0-048 052 323-90-90, fax0-048 052 .323-90-80, internet:www.bip.bialeblota.pl,  e-mail: inwestycje@ bialeblota .pl .
Ogłasza wszczęcie postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie  przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości  kwoty 
14 000 EURO na „Opracowanie dokumentacji projektowej jezdni ulicy Żubrowej w Trzcińcu” z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowiącej integralną część niniejszej umowy.
Projekt powinien  zostać wykonany przy uwzględnieniu poniższych wymogów :
1) nawierzchnia pieszojezdni o długości ok.170 i szerokości ok.6m z progami zwalniającymi i zjazdami do posesji z kostki betonowej,
2) odwodnienie – wpusty uliczne i ciągi kanalizacyjne z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej.
Należy założyć  10 pobytów projektanta(ów) danej branży w związku z pełnieniem nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji.
Zakres zamówienia obejmuje:
 
1.Projekt budowlany (6egz.) należy wykonać zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.)zawierający rozwiązania dotyczące przebudowy lub zabezpieczenia instalacji energetycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych, teletechnicznych. Projekt budowlany powinien zawierać wszelkie materiały, dane, odpowiednie podkłady geodezyjne, postanowienia i decyzje, uzgodnienia, warunki, opinie, sprawdzenia itp. wynikające z obowiązujących ustaw, rozporządzeń i przepisów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę.
Projekt budowlany należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133 z późn. zm.).
2.Projekt wykonawczy (6 egz.), Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (4 egz.), Przedmiar robót (4 egz.), sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.).
3.Projekt stałej organizacji ruchu ( 5 egz.) sporządzone zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz.908 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729), zatwierdzony przez Zarządcę Drogi.
4.Projekt wycinki drzew i krzewów ( jeżeli dotyczy)  ( 5 egz)
5.Kosztorys inwestorski (3egz.) sporządzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389).
6.Przygotowanie wniosku i uzyskanie opinii, w trybie o którym mowa w art. 11c i 11d Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz 721, z poź. Zm.) w tym projekty podziału nieruchomości
7.Protokoły z badania ksiąg wieczystych dla nieruchomości które podlegają podziałom geodezyjnym
8.Uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej w trybie przewidzianym w ustawie z dnia10 kwietnia 2003 (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz 721, z poź.  zm)          
Zakres zamówienia określony w pkt. 1 - 4 sporządzić należy ponadto w wersji elektronicznej w formacie plików  pdf.
Poszczególne części dokumentacji powinny być opisane i oprawione. Całość każdego egzemplarza powinna być przekazana w teczce opisanej oraz zawierającej spis zawartości.
Każdy dodatkowy egzemplarz dokumentacji po zamówieniu przez Zamawiającego,
w terminie 7 dni będzie wykonywany odpłatnie w cenie koszów powielenia. Należy przyjąć cenę powielania formatu A-4 na poziomie 0,10 gr. W przypadku formatów większych niż format A-4 należy przyjąć cenę wielokrotności powielania formatu A-4.
 Zabezpieczenie wszelkich materiałów geodezyjnych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia jak też poniesienie kosztów z tym związanych  leży po stronie Wykonawcy.
CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i zaświadczenia:
- wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
   ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do     rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi           być złożony przez każdego wykonawcę);
 - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w
     art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych;
 - oświadczenie Wykonawcy że nie zalega z opłacaniem podatków na rzecz Urzędu Skarbowego, ( przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie  musi być złożony przez każdego wykonawcę);
 - oświadczenie, Wykonawcy,  że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia
 -zdrowotne lub społeczne Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę);
  - oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu   prac  o  tożsamym lub  podobnym zakresie
    stanowiącym przedmiot zamówienia- wymagane przez Zamawiającego wykonanie 5
    zadań w ciągu ostatnich trzech lat;
  - oświadczenie z art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych
  -  wypełniony i zaparafowany projekt umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ.
Termin wykonania zamówienia wymagany przez Zamawiającego to 5 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy.
Zamawiający nie  dopuszcza  składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie  dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje organizowania spotkania z Wykonawcami.
Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji w terenie.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a także  w art.22, ust.1  Ustawy prawo zamówień       publicznych, a mianowicie:
       a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli    ustawy nakładają  obowiązek posiadania takich uprawnień,
       b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
       c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
      d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2) Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i zaświadczeniach wymienionych w punkcie 8 niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą zaświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie        wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z kompletem  załączników  dostępna na stronie internetowej www.bip.bialeblota.pl.
Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są: Pani Jadwiga Tomaszewska i Pan Mariusz Stężewski  od poniedziałku do czwartku w godzinach od  8:00 do 16:00, piątek od godz. 8:00 do 14:30,  telefony bezpośrednie: 52 323 –90- 62, 52 323-90-64.
Oferty należy składać w  siedzibie Zamawiającego – sekretariat pokój Nr 24.
Termin składania ofert upływa w dniu 23.01.2009r. o godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.01.2009r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego w pokoju Nr 19.
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się kryterium – cena 100%.
Termin związania złożoną ofertą - 30 dni, bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zamawiający nie przewiduje robót uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone na PORTALU UZP w dniu 14.01.2009r.  poz. nr 4338.
 
                                                                                   Zastępca Wójta
                                                                                                        
                                                                                    Krzysztof Jankowski
                                                                                                   
  SIWZ (180kB) word
 
Wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu 14.01.2009r. 
Zdjęto z tablicy ogłoszeń w dniu...........................................................2009r.         

metryczka


Opublikował: Maciej Golz (14 stycznia 2009, 11:41:36)

Ostatnia zmiana: Marek Jakubowski (28 stycznia 2009, 11:42:39)
Zmieniono: rozstrzygnięcie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 944